• Mijn account
    • (X)Inloggen

      Ik ben al klant bij Nama B.V.

      Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord hier in om in te loggen op de website:

      Wachtwoord vergeten?

      Nog geen klant bij Nama B.V.?

      • Eerdere bestellingen bekijken
      • Automatisch verstuurgegevens ophalen
      • Volg uw bestelling
      Nieuw bij Nama B.V.
U bent hier:

Meest gestelde vragen

Toon alle antwoorden
Verberg alle antwoorden
  • Welke producten kunt u bij Nama bestellen?

    In onze webshop vindt u alle producten die u kunt bestellen. We leveren verven en lakken voor hout, metaal en steen (muren). Als het niet op de website staat, kunt u contact met ons opnemen. 

    Voeg producten toe aan uw winkelmandje en reken af bij de kassa.

    U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen. We rekenen een klein bedrag voor de verzendkosten. Bij een bestelling boven de € 250,- nemen wij de kosten van verzending (binnen Nederland en excl. Waddeneilanden) voor onze rekening.

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

    Als u uw bestelling wilt laten bezorgen, duurt het - afhankelijk van de pakketservice - 1 a 2 dagen tot uw bestelling in huis is.

    Wij maken uw bestelling op werkdagen voor 17.00 uur klaar. Dezelfde dag gaat het pakket met de pakketdienst mee. Uw bestelling heeft u dan de volgende werkdag in huis.

    Heeft u een product besteld dat niet op voorraad is, dan nemen we contact met u op. Als u wilt dat we het product bestellen, duurt het dus een paar dagen extra.

    Houd altijd rekening met onvoorziene omstandigheden. Bestel uw verf of lak ruim van te voren, zodat u niet met lege handen staat als u met de klus wilt beginnen. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u thuis te hebben.

  • Kan ik producten terugsturen?

    Op maat gemaakte producten nemen wij niet retour. 

    Ongeopende standaardverpakkingen kunnen binnen 14 dagen (stevig verpakt en voorzien van het aankoopbewijs) retour gestuurd worden. 

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Uiteraard dringen we er op aan dat u uw bestelling zorgvuldig controleert.

    Check voordat u de bestelling afrond of het product, de hoeveelheid en de kleuren kloppen. 

    Als direct na aankoop via de website een fout in de bestelling wordt gevonden, kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen. In het gunstigste geval hebben we uw bestelling nog niet klaar gemaakt en kunt u correcties doorgeven of de bestelling alsnog annuleren. Als we uw (verf-)product al gemengd hebben, kunnen we het helaas niet annuleren. 

    Als de bestelling een standaardverpakking betreft en bestelling is al met de pakketdienst mee, dan gelden dezelfde regels als bij het terugsturen van bestellingen.